Followers

Monday 7 May 2012

FRIENDS FOR LIFE !

Hai  assalamualaikumm  ;')
ekhemhemm . apesal lahh post kita sejak kebelakangan nie nampak kosong 
jeahh kannn . cehhhh . * yeahhh , kita ngaku dah lama tak buat voice out ! kat sini kan . hehe .
mood hari ni sangat awesome gilerrr act sampai rase nak terkeluar ginjal , peparu , hati  dengan jantung lah semua kann . pakej lengkap yeah takk . ;'DD

kita kenal dengan soul kita almost 3 yearss . kalau yang mencantikkan lukisan adalah warna maka yang mengindahkan kehidupan  adalah cinta . wahh madah berhelah sudahh . HAHA  . for the sake nak menghabiskan tahun persekolahann ,takdir jumpakan kita dengan dua bidadari.


korang tahu takk ?
kalau bagi emas menggunung pon , belum tentu dapat ukur ape yang kita go through untuk 3 tahun lepas kann . 
korang engatt .
setiap hari 7.30 pagi mesti terjengol kan muka korang . time rehat table kita paling meriah dengan gelak tawa & cerita korang yang tak penah habis tuhh . kadang orang pandang kita annoying tapi cuma kita jeah yang tahu ape yang kita gelakkan . kita sanggup ponteng kelas semata-mata nak dengar luahan hati memasing , maen kejar-kejar dengan cikgu semua tuhh .  if i could , nak sangat lalui saat tuh balekkk . sumpah !


 babe , kita takde bestword nak gambar kan cemana bersyukurnya kita ade koraangg . terima kaseh sebab sampai sekarang sudi kawan dengan kita , sudi dengar luahan hati kita walaupun korang menyampah , meluatt  semua kann . hmph sedikid pesanan jage diri , nyawa & badan okeyhh .




No comments:

Post a Comment